Een IT bedrijf voor en door IT-ers

Wie zijn wij?

Sovitas is gespecialiseerd in (remote) servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering. Onze klanten zijn organisaties met 100 à 500 werknemers. We bieden ondersteuning vanaf onze locatie, ook in de vorm van managed services, of op uw locatie via detachering of projecten.

We richten ons met name op organisaties die gebruik maken van Microsoft-omgevingen met oplossingen als:

  • Microsoft Azure
  • Microsoft 365
  • Intune Mobile Device Management
  • Enterprise Mobility & Security (EMS)

Ons team beslaat een talentpool die opgedeeld is in diverse niveaus, van Starters tot Senior-specialisten, met een goede balans tussen opleidingen, certificeringen en ervaring.


Voor opdrachtgevers


Onze werkwijze

Onze producten zijn een combinatie van mankracht en diensten. We hebben professionals beschikbaar voor support, systeem en netwerkbeheer. Tegelijk bieden we diensten binnen die disciplines.

Meer

Servicedesk & Reporting

Managed dienstverlening vraagt om voortdurende optimalisatie. Die monitoren wij (redelijk obsessief) ten opzichte van onze nulmeting met speciaal daarvoor ontwikkelde Power-BI dashboarding.

Meer

Detachering en projecten

We weten uit ervaring dat een goede voorselectie, intake en begeleiding van onze professionals verloop voorkomen. Zo kunt u blijven rekenen op de mensen die namens ons voor uw IT gaan zorgen.

Meer

Managed Services

Vanuit ons service center leveren we remote ondersteuning voor servicedesk, support en beheer van kantoorautomatiseringsomgevingen…

Meer