Servicedesk as a Service
White label servicedesk
Sommige organisaties hebben geen IT-support dienstverlening die een vast onderdeel is van een compleet managed dienst. Deze organisaties hebben ondersteuning nodig om ervoor te zorgen dat zij hun eigen dienstverlening compleet krijgen richting hun eindklanten. Dit kan door een aantal diensten van de servicedesk te laten co-sourcen, waarbij er aan de voorkant wordt opgetreden als de eigen IT-supportafdeling, in de vorm van een white label.
Servicedesk as a Service
White label servicedesk
Sommige organisaties hebben geen IT-support dienstverlening die een vast onderdeel is van een compleet managed dienst. Deze organisaties hebben ondersteuning nodig om ervoor te zorgen dat zij hun eigen dienstverlening compleet krijgen richting hun eindklanten. Dit kan door een aantal diensten van de servicedesk te laten co-sourcen, waarbij er aan de voorkant wordt opgetreden als de eigen IT-supportafdeling, in de vorm van een white label.
Herkent u deze uitdagingen?
- Focus op het complexe deel van de IT-infrastructuur.
- Geen eigen IT-support dienstverlening hebben.
Het uitvoeren van servicedesk werkzaamheden kan lastig en tijdrovend zijn. Sovitas heeft hier daarom de oplossing in de vorm van White label servicedesk.
Onzichtbare ondersteuning van uw servicedesk
‘White label servicedesk’ is een samenwerkingsmodel waarbij we u ondersteunen bij het aanbieden van een professionele servicedesk aan uw eindgebruikers. Wij fungeren als uw onzichtbare partner en werken samen om een naadloze en hoogwaardige servicedesk ervaring te bieden. We werken achter de schermen samen met u om zo een op maat gemaakte servicedesk oplossing te bieden.
U kunt dit zien als een verlengstuk van uw interne IT-afdeling, waarbij onze goed getrainde Servicedesk Medewerkers reageren op IT-vragen en -problemen van de eindgebruikers namens uw organisatie. Deze medewerkers zijn getraind om te werken volgens de normen en richtlijnen van uw organisatie, en ze hanteren uw branding, zodat het lijkt alsof ze deel uitmaken van uw interne IT-afdeling.
Waarom Sovitas?
Er zijn verschillende redenen waarom u voor Sovitas kiest wanneer u ondersteuning bij uw servicedesk werkzaamheden nodig heeft:
Professionele servicedeskervaring
We bieden een professionele servicedeskervaring voor uw eindgebruikers, zonder dat u zelf alle infrastructuur en medewerkers hoeft te beheren.
Focus op kernactiviteiten behouden
U kunt zich concentreren op uw eigen kernactiviteiten, terwijl wij zorgen voor de dagelijkse IT-ondersteuning en probleemoplossing voor eindgebruikers.
Betere resultaten behalen
Deze service zorgt voor een betere eindgebruikerservaring, verhoogde productiviteit en tevredenheid van medewerkers en een verbeterde IT-servicekwaliteit voor uw organisatie als geheel.
Diepgaande expertise, hoogwaardige ondersteuning en flexibele aanpak
We kunnen goede resultaten behalen dankzij onze diepgaande expertise in het bieden van hoogwaardige servicedeskondersteuning en onze flexibele aanpak om samen te werken met onze klanten.
Behoud van identiteit en bedrijfscultuur
We hebben begrip voor het belang van het behouden van de identiteit van uw organisatie en zorgen ervoor dat onze Servicedesk Medewerkers naadloos integreren in de cultuur en processen van uw organisatie.
Flexibele schaalbaarheid
We kunnen meegroeien met de behoeften van uw organisatie en kunnen snel inspelen op veranderende eisen. Bovendien bieden we transparante rapportage en toegang tot servicestatistieken, zodat u altijd op de hoogte bent van de prestaties en de kwaliteit van de servicedesk.
Profiteren van een kosteneffectieve en hoogwaardige oplossing
We zorgen ervoor dat de servicedeskbehoeften van uw organisatie worden vervuld. Hierdoor kunt u zich richten op uw kernactiviteiten, terwijl u uw eindgebruikers voorziet van uitstekende IT-ondersteuning.
Contact
Heeft u een vraag?
Stel uw vraag over onze dienst 'White label servicedesk' en wij geven graag antwoord.