Servicedesk as a Service
Incidentbeheer
Ons incidentbeheer is gericht op het snel en efficiënt reageren op incidenten in uw IT-omgeving. Met behulp van onze Kaseya BMS PSA-tool kunnen we incidenten snel vastleggen en prioriteren, waardoor we direct kunnen inspelen op uw behoeften. Onze Servicedesk medewerkers werken nauw samen om incidenten snel op te lossen en ervoor te zorgen dat de impact op uw bedrijfsvoering tot een minimum wordt beperkt. We streven naar continue verbetering van ons incident managementproces door middel van evaluatie en feedback, waardoor we onze respons- en oplostijden voortdurend kunnen optimaliseren.
Servicedesk as a Service
Incidentbeheer
Ons incidentbeheer is gericht op het snel en efficiënt reageren op incidenten in uw IT-omgeving. Met behulp van onze Kaseya BMS PSA-tool kunnen we incidenten snel vastleggen en prioriteren, waardoor we direct kunnen inspelen op uw behoeften. Onze Servicedesk medewerkers werken nauw samen om incidenten snel op te lossen en ervoor te zorgen dat de impact op uw bedrijfsvoering tot een minimum wordt beperkt. We streven naar continue verbetering van ons incident managementproces door middel van evaluatie en feedback, waardoor we onze respons- en oplostijden voortdurend kunnen optimaliseren.
Contact
Heeft u een vraag?
Stel uw vraag over onze dienst 'Incidentbeheer' en wij geven graag antwoord.