Servicedesk as a Service
Change beheer
Onze aanpak voor change beheer is gericht op het effectief en gecontroleerd doorvoeren van wijzigingen in uw IT-omgeving. Met onze Kaseya BMS PSA-tool kunnen we wijzigingsverzoeken en goedkeuringen nauwkeurig vastleggen en opvolgen, waardoor we een gestructureerde aanpak hanteren bij het plannen, testen en implementeren van wijzigingen. We streven naar een flexibel en adaptief change managementproces door ook deel te nemen aan uw CAB-overleg, waarbij we leren van elke wijziging en deze kennis gebruiken om onze aanpak voortdurend te verbeteren.
Servicedesk as a Service
Change beheer
Onze aanpak voor change beheer is gericht op het effectief en gecontroleerd doorvoeren van wijzigingen in uw IT-omgeving. Met onze Kaseya BMS PSA-tool kunnen we wijzigingsverzoeken en goedkeuringen nauwkeurig vastleggen en opvolgen, waardoor we een gestructureerde aanpak hanteren bij het plannen, testen en implementeren van wijzigingen. We streven naar een flexibel en adaptief change managementproces door ook deel te nemen aan uw CAB-overleg, waarbij we leren van elke wijziging en deze kennis gebruiken om onze aanpak voortdurend te verbeteren.