Herkent u deze uitdagingen?

  • Invullen van gaten bij tekort aan personeel.
  • Extra ondersteuning bij het toenemen van de workload.
  • Te weinig expertise, bijvoorbeeld voor het uitrollen van nieuwe werkplekken.

Het uitvoeren van werkzaamheden als Werkplekbeheerder kan lastig en tijdrovend zijn. Sovitas heeft hier daarom de oplossing voor in de vorm van Professional Services.

Hulp bij het uitrollen van nieuwe werkplekken

Deze vorm van ondersteuning leveren wij aan uw eindgebruikers, waarbij de werkzaamheden niet gemakkelijk gedaan kunnen worden op afstand. Denk aan het beantwoorden van vragen over een nieuwe werkplek die terechtkomen bij Servicedesk medewerkers. Deze vragen worden doorgezet naar Werkplekbeheerders die ter plekke worden opgepakt bij de eindgebruikers. Dat kan bijvoorbeeld gaan over iets toevoegen aan de hardware die zij nodig hebben, maar ook het direct assisteren van de eindgebruikers als het niet op afstand kan. Werkplekbeheerders werken in het algemeen op locatie en zijn te vinden tussen de eindgebruikers, maar ze kunnen ook externe leveranciers assisteren bij het uitvoeren van bepaalde werkzaamheden waar zij niet de toegang voor hebben.

Waarom Sovitas?

Er zijn verschillende redenen waarom u voor Sovitas kiest wanneer u ondersteuning van een Werkplekbeheerder nodig hebt:

Meerdere jaren ervaring

We hebben al meerdere jaren ervaring op servicedesk-afdelingen, hierdoor kunnen we eindgebruikers weer snel op weg helpen.

Hard- en soft skills & certificeringen

Onze professionals hebben soft en hard skills die goed ontwikkeld zijn. Daarnaast hebben ze Microsoft 365-certificeringen waarbij zij ondersteuning kunnen bieden, maar ook de back-end kunnen assisteren als een Systeembeheerder, Netwerkbeheerder of externe leverancier.

Naam(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Scroll to Top