De slimme inzet van IT in de zorg: 5 redenen om managed services in te zetten

Steeds meer zorginstellingen gebruiken managed services voor hun IT-beheer. Lees hoe managed services helpen om het beste te halen uit IT in de zorg.
Lees meer

De impact van IT bij het verbeteren van de zorg

IT speelt een cruciale rol binnen het verbeteren van de gezondheidszorg. In dit blog lees je daar meer over.
Lees meer

MSP… the Sovitas way..

Als Managed Services Provider (MSP) is het onze taak om onze klanten de best mogelijke diensten te bieden om hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Hier
Lees meer

Hoera! Wij zijn officieel ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerd!

Voor ons is het belangrijk om de processen en dataverwerking op een professionele wijze in te richten. Lees hier meer.
Lees meer

Wereld back-up dag

Weet u waarom het zo belangrijk is om gebruik te maken van back-ups? Dit leest u in ons artikel.
Lees meer

ITIL 4: een stap in de toekomst van service management

ITIL 4 is volgens ons een antwoord op de uitdagingen en ontwikkelingen in de IT-wereld van vandaag. Lees hier waarom!
Lees meer

De slimme inzet van IT in de zorg: 5 redenen om managed services in te zetten

Steeds meer zorginstellingen gebruiken managed services voor hun IT-beheer. Lees hoe managed services helpen om het beste te halen uit IT in de zorg.
Lees meer

De impact van IT bij het verbeteren van de zorg

IT speelt een cruciale rol binnen het verbeteren van de gezondheidszorg. In dit blog lees je daar meer over.
Lees meer

MSP… the Sovitas way..

Als Managed Services Provider (MSP) is het onze taak om onze klanten de best mogelijke diensten te bieden om hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Hier
Lees meer

Hoera! Wij zijn officieel ISO 27001 en ISO 9001 gecertificeerd!

Voor ons is het belangrijk om de processen en dataverwerking op een professionele wijze in te richten. Lees hier meer.
Lees meer

Wereld back-up dag

Weet u waarom het zo belangrijk is om gebruik te maken van back-ups? Dit leest u in ons artikel.
Lees meer

ITIL 4: een stap in de toekomst van service management

ITIL 4 is volgens ons een antwoord op de uitdagingen en ontwikkelingen in de IT-wereld van vandaag. Lees hier waarom!
Lees meer
Scroll to Top