Lachende Servicedesk Medewerker
Lachende Servicedesk Medewerker

Herkent u deze uitdagingen?

  • Plotseling te maken hebben met het wegvallen van medewerkers door bijvoorbeeld ziekte. Hierdoor kan de continuïteit van de servicedesk in gevaar komen.
  • Niet de juiste kennis paraat hebben.
  • Toename van de workload, door bijvoorbeeld nieuwe omgevingen die net zijn opgeleverd.

Het uitvoeren van servicedesk werkzaamheden kan lastig en tijdrovend zijn. Sovitas heeft hier daarom de oplossing voor in de vorm van Professional Services.

Vervanging of aanvulling van uw eigen service desk

Wanneer u uw eigen IT-afdeling runt, waar de servicedesk afdeling een onderdeel van is, kunt u gebruik maken van een tijdelijke invulling van servicedeskfuncties. Wij helpen door ervaren servicedesk medewerkers in te zetten. Wij kunnen onze Servicedesk medewerkers voor een korte of langere periode beschikbaar stellen om u te helpen.

Waarom Sovitas?

Er zijn verschillende redenen waarom u voor Sovitas kiest wanneer u ondersteuning bij uw servicedesk nodig hebt:

Juiste kennis, ervaring en certificering

U krijgt een ervaren Servicedesk medewerker, die over de juiste kennis, juiste praktijkervaring en de juiste certificering voor Windows 10 en 11 beschikt.

Altijd in ontwikkeling

Als professionals bij ons in dienst komen, zijn ze continu bezig met hun persoonlijke ontwikkeling, waar ook vakgerelateerde kennis bij hoort. Dit betekent dat zij beginnen om hun ITIL-certificering te behalen.

Beheren van eindgebruikers

Onze professionals hebben veel kennis over het beheren van eindgebruikers op on-premise AD of cloud omgevingen. Ze weten hun weg goed te vinden in de Microsoft 365-omgevingen.

Naast hard skills ook soft skills

Onze professionals excelleren in hard en soft skills. Hard skills op certificeringen en ervaring en soft skills op communicatie.

Naam(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Scroll to Top