Servicedesk & Reporting
Managed dienstverlening vraagt om voortdurende optimalisatie. Die monitoren wij (redelijk obsessief) ten opzichte van onze nulmeting met speciaal daarvoor ontwikkelde (en voor u toegankelijke) Power-BI dashboarding
Bent u een leverancier zonder servicedesk-expertise die toch zijn klant volledig wil ontzorgen? Ook dan zijn wij het juiste adres. Wij kunnen voor u een (white label) servicedesk-dienst opzetten en namens u de werkzaamheden uitvoeren.



Opdrachtgevers
Sovitas is gespecialiseerd in (remote) servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering. Onze klanten zijn organisaties met 100 à 500 werknemers. We bieden ondersteuning vanaf onze locatie, ook in de vorm van managed services, of op uw locatie via detachering of projecten.
Wie zijn we?
Sovitas is gespecialiseerd in (remote) servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering. Onze klanten zijn organisaties met 100 à 500 werknemers. We bieden…

Onze werkwijze
Onze producten zijn een combinatie van mankracht en diensten. We hebben professionals beschikbaar voor support, systeem en netwerkbeheer; tegelijk bieden we diensten binnen die disciplines.

Detachering en projecten
We weten uit ervaring dat een goede voorselectie, intake en begeleiding van onze professionals verloop voorkomen wordt. Zo kunt u blijven rekenen op de mensen die namens ons…

Managed Services
Vanuit ons service center leveren we remote ondersteuning voor servicedesk, support en beheer van kantoorautomatiseringsomgevingen…