Uitbesteden van jouw IT-beheer kan een lang traject zijn, waarbij het idee wordt omgezet in acties en verantwoordelijkheden worden omgezet naar een regierol. Maar hoe vind je precies wat je zoekt en hoe ziet de nieuwe vorm van dienstverlening eruit? Als Managed Services Provider (MSP) is het onze taak om onze klanten de best mogelijke diensten te bieden om hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Flexibiliteit is daarbij essentieel, maar hoe zorgen we ervoor dat we de antwoorden vinden op de vragen die rijzen tijdens het proces?

De eerste stap in het bieden van flexibiliteit is het begrijpen van de behoeften en vereisten van elke klant afzonderlijk. Bij het samenstellen van een managed dienstpakket voor een nieuwe klant houden wij rekening met de eisen en wensen die ze hebben gedeeld, maar we houden ook rekening met de zaken die we zelf tegenkomen en waarvan we weten dat ze door de klant zijn vergeten. En soms betekent dat dat we verder gaan dan de letter van het contract, maar we blijven wel binnen het morele.

Als de klant wijzigingen in de diensten of de scope van de diensten nodig heeft, bekijken we deze verzoeken zorgvuldig en zorgen we ervoor dat de gemaakte afspraken duidelijkheid bieden in plaats van beperkingen. Zo streven we ernaar om de nodige flexibiliteit te bieden om onze klanten optimaal van dienst te zijn, terwijl we binnen onze contractuele verplichtingen blijven.

Als MSP-leverancier is het ook belangrijk om open en transparant te communiceren met onze klanten en altijd ethisch en integer te handelen. Door dit te doen, kunnen we de beste resultaten behalen voor onze klanten en ons bedrijf. Soms kan het zelfs interessant zijn voor de leverancier om iets extra’s te doen om een boost te geven aan de eigen dienstverlening en ook voor een stukje volwassenheid van de organisatie.

Als je op zoek bent naar een MSP-leverancier, zoek dan naar een partner die begrijpt wat jouw bedrijf nodig heeft en die flexibel genoeg is om aan jouw eisen te voldoen. Kies voor een leverancier die open en transparant communiceert en altijd ethisch en integer handelt. Zo kun je er zeker van zijn dat je de best mogelijke diensten krijgt om jouw bedrijfsdoelstellingen te bereiken.

Tip voor de leverancier: Als leverancier is het belangrijk om begrip te hebben voor de realiteit dat je niet altijd de opdracht krijgt, zelfs als je denkt dat je een sterke aanbieding hebt. Dit vraagt om veerkracht en flexibiliteit om met eventuele teleurstellingen om te kunnen gaan, aangezien er vaak factoren meespelen die buiten jouw controle liggen. 

Wij staan voor u klaar! Sovitas inzetten voor uw organisatie?

Hoe IT detachering de productiviteit van uw team kan verhogen

Het tijdelijk inzetten van externe IT-specialisten kan de oplossing bieden voor veelvoorkomende knelpunten. In dit blog verkennen we de voordelen van IT detachering.
Lees meer

Viering van Europese Dag van de Privacy: voorblijven in het tijdperk van data

Ontdek de dringende kwesties, van datalekken tot thuiswerken, en hoe we deze uitdagingen overwinnen in ons digitale tijdperk.
Lees meer

Strategische gids voor IT-managers in de zorg

Weten hoe jij de zorg kunt ondersteunen als IT-manager? Download onze strategische gids voor IT-managers in de zorg
Lees meer

Uw ICT-servicedesk uitbesteden? Dit zijn de 4 voordelen

Steeds meer zorginstellingen gebruiken managed services voor hun IT-beheer. Lees hoe managed services helpen om het beste te halen uit IT in de zorg.
Lees meer

De slimme inzet van IT in de zorg: 5 redenen om managed services in te zetten

Steeds meer zorginstellingen gebruiken managed services voor hun IT-beheer. Lees hoe managed services helpen om het beste te halen uit IT in de zorg.
Lees meer

De impact van IT bij het verbeteren van de zorg

IT speelt een cruciale rol binnen het verbeteren van de gezondheidszorg. In dit blog lees je daar meer over.
Lees meer
Scroll to Top