Voor professionals 


Wie zijn wij?

Sovitas is gespecialiseerd in (remote) servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering. Onze klanten zijn organisaties met 100 à 500 werknemers. We bieden ondersteuning vanaf onze locatie, ook in de vorm van managed services, of op uw locatie via detachering of projecten.
We richten ons met name op organisaties die gebruik maken van Microsoft-omgevingen met oplossingen als:

  • Microsoft Azure cloudoplossingen
  • Microsoft 365
  • Intune Mobile Device Management
  • Enterprise Mobility & Security (EMS)


Lees verder

Wat bieden wij?

Ben jij bereid tijd en energie te investeren in je eigen ontwikkeling? Dan kun je bij Sovitas grote stappen vooruit zetten! Wij maken je wegwijs binnen het landschap van Microsoft-certificering. Met elk nieuw certificaat dat je behaalt, scoor je betere arbeidsvoorwaarden, interessantere projecten en extra opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden. Ons doel is dat je uiteindelijk waardevolle diploma's als ITIL Foundation v4, Microsoft MCSA Windows 10, MCSA Microsoft 365 en daarna een MCSE titel op zak hebt.


Lees verder

Ontwikkelpad

Voor een succesvolle carrière in de ICT-wereld heb je, naast commitment en engagement, ook een plan nodig. Bij Sovitas kunnen we dankzij ons ontwikkelpad voor iedere professional een op maat gesneden plan opstellen in maximaal zes stappen. Met de eerste drie stappen ontwikkel je je als support-medewerker. De vierde stap is het traject waarmee een senior support-medewerker de overstap maakt naar systeembeheer en/of netwerkbeheer. En de laatste twee stappen draaien om specialistisch werk in de door jou gekozen richting. Sovitas kent 5 technische domeinen waarin je je kunt specialiseren.


Lees verder

Wat moet je al in je bagage hebben?

Het begint met passie voor je vak en ondersteund is met een MBO ICT opleiding. Ons ontwikkelpad is hiervan afhankelijk om van jou een expert te kunnen maken. Daarnaast letten wij ook goed op dat de detachering opdracht waar jij uiteindelijk voor wordt geselecteerd in lijn is met jouw opleidingsniveau en de kennis die jij hebt opgedaan via de certificering.

Lees verder

Ons ontwikkelpad is de kompas die jou de weg wijst van Starter tot Expert.


 
 

Starter

Iedereen met een MBO ICT diploma (n3 of n4) krijgt de kans en de mogelijkheid om op een constructief en weloverwogen wijze de eerste stappen van zijn carrière te zetten als IT Servicedeskmedewerker.

Medior

Mediors binnen onze ontwikkelpad zijn professionals die goed thuis zijn binnen de Microsoft infrastructuur op vlak van Support en System engineering. Maar ze zijn nog niet klaar.

Specialist

Bye bye Support... Hello Infrastructure. Het serieuze werk als beheerder is begonnen. Je heb met succes jouw eerste beheer ervaring achter de rug. De techniek kent voor jou geen geheimen meer.

Junior

Het niveau Junior heb je nadat je succesvol onze starters niveau hebt behaald en inmiddels beschikt over een gedegen Servicedesk ervaring en de vereiste certificeringen. Vanaf dit moment gaan we onze journey voortzetten.

Senior

Op Senior niveau bevinden zich HBO-ers die instaat onder andere System&Network Engineering werkzaamheden kunnen uitvoeren. Daarnaast hebben ze ook de taak om Starters te helpen en te begeleiden om in hun voetstappen te treden.

Expert

Mee draaien in projecten en meedenken/ schrijven van offertes horen nu tot jouw taken pakket. Men is gecharmeerd van jouw kennis en kunde waardoor ze geneigd zijn langer gebruik te blijven maken van jouw diensten.

Laat wat van je horen....

 Chams Daafi |  Managing Director |  06-24207282 |  cdaafi@sovitas.nl


Verder lezen?

Vacatures

VACATURES
Blog

BLOG
Carriere

ONTWIKKELPAD