Managed Services producten en diensten
Wij leveren remote ondersteuning voor servicedesk, support en beheer van kantoorautomatiseringsomgevingen vanuit onze service center op de volgende terreinen.

Oplossen
Servicedesk,
tweede- en derdelijns support

Ondesteunen
Monitoring & alerting,
back-up & disaster recovery,
anti-Virus,
rapportage,
accountbeheer,
patchmanagement

Ontzorgen
Werkplekbeheer,
serverbeheer
Onze dienstverlening is hoofdzakelijk gebaseerd op Microsoft-technologie. Onboarding vindt plaats volgens een vaste methodologie: van nulmeting, via onboarding en start van de operatie naar optimalisatie en monitoring via ons Power BI-dashboard.
Voor opdrachtgevers
Sovitas is gespecialiseerd in (Remote) servicedesk, support en beheer van KA omgevingen voor klanten met 100-500 werknemers. We bieden ondersteuning vanaf locatie en in de vorm van managed services of op uw locatie in de vorm van detachering of projecten.

Wie zijn we?
Sovitas is gespecialiseerd in (Remote) servicedesk, support en beheer van KA omgevingen voor klanten met 100-500 werknemers. We bieden…

Onze werkwijze
Onze producten zijn een combinatie van mankracht en diensten. We hebben professionals beschikbaar voor support, systeem en netwerkbeheer; tegelijk bieden we diensten binnen die disciplines.

Servicedesk & Reporting
Managed dienstverlening vraagt om voortdurende optimalisatie. Die monitoren wij (redelijk obsessief) t.o.v. onze nulmeting m.b.v. speciaal daarvoor ontwikkelde…

Detachering en Projecten
We weten uit ervaring dat een goede voorselectie, intake en begeleiding van onze professionals verloop voorkomen wordt. Zo kunt u blijven rekenen op de mensen die namens ons…