Managed Services producten en diensten

Wij leveren remote ondersteuning voor servicedesk, support en beheer van kantoorautomatiseringsomgevingen vanuit onze service center op de volgende terreinen.

Oplossen

Servicedesk,

tweede- en derdelijns support

Ondesteunen

Monitoring & alerting,

back-up & disaster recovery,

anti-Virus,

rapportage,

accountbeheer,

patchmanagement

Ontzorgen

Werkplekbeheer,

serverbeheer

Onze dienstverlening is hoofdzakelijk gebaseerd op Microsoft-technologie. Onboarding vindt plaats volgens een vaste methodologie: van nulmeting, via onboarding en start van de operatie naar optimalisatie en monitoring via ons Power BI-dashboard.


Voor opdrachtgevers

Sovitas is gespecialiseerd in (Remote) servicedesk, support en beheer van KA omgevingen voor klanten met 100-500 werknemers. We bieden ondersteuning vanaf locatie en in de vorm van managed services of op uw locatie in de vorm van detachering of projecten.

Wie zijn we?

Sovitas is gespecialiseerd in (Remote) servicedesk, support en beheer van KA omgevingen voor klanten met 100-500 werknemers. We bieden…

Meer

Onze werkwijze

Onze producten zijn een combinatie van mankracht en diensten. We hebben professionals beschikbaar voor support, systeem en netwerkbeheer; tegelijk bieden we diensten binnen die disciplines.

Meer

Servicedesk & Reporting

Managed dienstverlening vraagt om voortdurende optimalisatie. Die monitoren wij (redelijk obsessief) t.o.v. onze nulmeting m.b.v. speciaal daarvoor ontwikkelde…

Meer

Detachering en Projecten

We weten uit ervaring dat een goede voorselectie, intake en begeleiding van onze professionals verloop voorkomen wordt. Zo kunt u blijven rekenen op de mensen die namens ons…

Meer


Verder lezen?

Vacatures

VACATURES
Blog

BLOG
Carriere

ONTWIKKELPAD

Laat wat van je horen....

 Chams Daafi |  Managing Director |  06-24207282 |  cdaafi@sovitas.nl