Wie zijn wij?

Sovitas is gespecialiseerd in (remote) servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering. Onze klanten zijn organisaties met 100 à 500 werknemers.

Onze werkwijze

Onze producten zijn een combinatie van mankracht en diensten. We hebben professionals beschikbaar voor support, systeem en netwerkbeheer. Tegelijk bieden we diensten binnen die disciplines.

Servicedesk & Reporting​

Managed dienstverlening vraagt om voortdurende optimalisatie. Die monitoren wij (redelijk obsessief) ten opzichte van onze nulmeting met speciaal daarvoor ontwikkelde Power-BI dashboarding.

Detachering en projecten

We weten uit ervaring dat een goede voorselectie, intake en begeleiding van onze professionals verloop voorkomen wordt. Zo kunt u blijven rekenen op de mensen die namens ons voor uw IT gaan zorgen.

Managed Services​

Wij leveren remote ondersteuning voor servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering vanuit onze managed services-afdeling.

…nieuwsgierig geworden naar wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op!

Wie zijn wij?

Sovitas is gespecialiseerd in (remote) servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering. Onze klanten zijn organisaties met 100 à 500 werknemers.

Onze werkwijze​

Onze producten zijn een combinatie van mankracht en diensten. We hebben professionals beschikbaar voor support, systeem en netwerkbeheer. Tegelijk bieden we diensten binnen die disciplines.

Detachering en projecten​

Wij leveren remote ondersteuning voor servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering vanuit onze managed services-afdeling.

Managed Services​

Wij leveren remote ondersteuning voor servicedesk, support en beheer van omgevingen voor kantoorautomatisering vanuit onze managed services-afdeling.

Servicedesk & Reporting​​

Managed dienstverlening vraagt om voortdurende optimalisatie. Die monitoren wij (redelijk obsessief) ten opzichte van onze nulmeting met speciaal daarvoor ontwikkelde Power-BI dashboarding.

…nieuwsgierig geworden naar wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op!

Verbeter uw Service Level Agreement met een proactieve ICT Servicedesk

Een proactieve ICT Servicedesk kan een belangrijke rol spelen bij het waarborgen van hoge kwaliteit van de ICT-dienstverlening. Lees verder en ontdek hoe en waarom!
Lees meer

Waarom back-up essentieel is voor jouw digitale bescherming

Wist je dat het vandaag Wereld Back-Up dag is? Laten we eens duiken in de wereld van digitale bescherming.
Lees meer

De rol van de IT-servicedesk in zakelijke continuïteit

Een professionele IT-servicedesk kan een belangrijke rol spelen bij het bewaken van de zakelijke continuïteit. Lees verder en ontdek hoe en waarom!
Lees meer

Alles over de mkb-servicedesk: ondersteuning voor kleine bedrijven

Een mkb-servicedesk heeft veel voordelen voor mkb-bedrijven. Lees hoe kleinere bedrijven profiteren van een servicedesk door deze dienst uit te besteden.
Lees meer

Hoe IT detachering de productiviteit van uw team kan verhogen

Het tijdelijk inzetten van externe IT-specialisten kan de oplossing bieden voor veelvoorkomende knelpunten. In dit blog verkennen we de voordelen van IT detachering.
Lees meer

Viering van Europese Dag van de Privacy: voorblijven in het tijdperk van data

Ontdek de dringende kwesties, van datalekken tot thuiswerken, en hoe we deze uitdagingen overwinnen in ons digitale tijdperk.
Lees meer
Scroll to Top